Όροι Χρήσης

Τελευταία Ενημέρωση: Δεκέμβριος 2021.

Εισαγωγή

Καλώς ήρθατε στην ιστοσελίδα μας. Το www.e-horeca.gr είναι ηλεκτρονικό εμπορικό κατάστημα μέσω του Διαδικτύου (στο εξής «ηλεκτρονικό κατάστημα»). Λειτουργεί υπό τη νομική μορφή της Μονοπρόσωπης Ιδιωτικής Κεφαλαιουχικής Εταιρείας με την επωνυμία JPS SLAJON, με έδρα την Θεσσαλονίκη (Pr. Olimpiados 37-39, Evosmos) με ΑΦΜ 800887942, Αριθμό ΓΕΜΗ 144155357000 και τον διακριτικό τίτλο «E-Horeca.gr»

 

Πεδίο Εφαρμογής

Οι παρακάτω όροι και προϋποθέσεις (στο εξής «Όροι»), καλύπτουν κάθε πώληση προϊόντων από το ηλεκτρονικό κατάστημα που βρίσκεται στο διαδικτυακό τόπο www.e-horeca.gr. Οποιοιδήποτε άλλοι Όροι και Προϋποθέσεις αποκλείονται ρητώς.
Κάθε Χρήστης ή Επισκέπτης που εισέρχεται και συναλλάσσεται με το ηλεκτρονικό κατάστημα (στο εξής ο «Πελάτης» ή «Επισκέπτης» ή «Χρήστης») θεωρείται ότι συναινεί και αποδέχεται ανεπιφύλακτα τους όρους που εδώ διατυπώνονται, χωρίς καμία εξαίρεση. Εάν κάποιος Χρήστης δεν συμφωνεί με αυτούς τους όρους, οφείλει να απέχει από την επίσκεψη, τη χρήση του παρόντος διαδικτυακού τόπου και από κάθε συναλλαγή με το ηλεκτρονικό κατάστημα. Κάθε Χρήστης χρησιμοποιεί τον παρόντα δικτυακό τόπο με δική του αποκλειστικά ευθύνη, το δε περιεχόμενό του σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να θεωρηθεί ότι παρέχει συμβουλή ή προτροπή άμεση ή έμμεση για να προβούν σε οποιαδήποτε πράξη.

 

Γενικοί Όροι

Η Επιχείρηση διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί ή να αναθεωρεί ελεύθερα τους όρους και τις προϋποθέσεις χρήσης και συναλλαγών από το ηλεκτρονικό κατάστημα ανά πάσα στιγμή, αναλαμβάνει δε την υποχρέωση να ενημερώνει τους καταναλωτές για οποιανδήποτε μεταβολή, μέσα από τις σελίδες του παρόντος ηλεκτρονικού καταστήματος, πάντα υπό την προϋπόθεση της εναρμόνισης με τη Γενική Ρύθμιση Προστασίας Δεδομένων (την επονομαζόμενη “GDPR”), (Ρύθμιση (Ε.Ε.) 2016/679), η οποία είναι μία άμεσα δεσμευτική νομοθετική πράξη (σχετικά δείτε το Πλαίσιο της Πολιτικής Προστασίας των Προσωπικών Δεδομένων της επιχείρησής μας ΕΔΩ και ΕΔΩ). Οι συμβάσεις μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος καταρτίζονται στην ελληνική γλώσσα.
Δυνατότητα πραγματοποίησης αγοράς μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος, έχουν μόνο τα φυσικά πρόσωπα, ηλικίας 18 ετών και άνω, που έχουν δικαιοπρακτική ικανότητα για σύναψη σύμβασης πώλησης.
Απαραίτητη προϋπόθεση για την πραγματοποίηση παραγγελίας από το ηλεκτρονικό κατάστημα, είναι η συμπλήρωση και υποβολή από τον Χρήστη της σχετικής ηλεκτρονικής φόρμας παραγγελίας με τα απαραίτητα στοιχεία για τη σύναψη πώλησης και η αποδοχή των όρων της σύμβασης πώλησης και των όρων χρήσης.

 

Παρεχόμενες πληροφορίες

Η Επιχείρηση δεσμεύεται ως προς την αλήθεια, την ακρίβεια και την πληρότητα των πληροφοριών που παρατίθενται στο ηλεκτρονικό κατάστημα, αναφορικά με την ταυτότητα της Επιχείρησης και τις παρεχόμενες μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος, συναλλαγές. Στα πλαίσια της καλής πίστης, η Επιχείρηση δεν ευθύνεται και δεν δεσμεύεται από καταχωρήσεις ηλεκτρονικών δεδομένων που έγιναν εκ παραδρομής ή σφάλματος κατά την κοινή πείρα και δικαιούται να προβαίνει σε διόρθωση αυτών οποτεδήποτε περιέλθουν σε γνώση της. Oι φωτογραφίες που περιέχονται στον ιστότοπο είναι ακριβείς, ωστόσο λόγω των συνθηκών φωτογράφισης (φωτισμός κλπ) ενδέχεται να υπάρχουν μικρές διαφορές στις αποχρώσεις ή κάποιες λεπτομέρειες του προϊόντος να είναι κατά περίπτωση δυσδιάκριτες. Ο πελάτης, προχωρώντας σε ηλεκτρονική αγορά, δέχεται και κατανοεί τις μικροαποκλίσεις που μπορεί να παρουσιάζονται σε ορισμένες φωτογραφίες.

 

Περιορισμός Ευθύνης

Η Επιχείρηση συμμορφώνεται πλήρως με τις ισχύουσες διατάξεις αναφορικά με την πώληση, το ηλεκτρονικό εμπόριο και την προστασία των καταναλωτών.
Η Επιχείρηση στο πλαίσιο των συναλλαγών της από το ηλεκτρονικό κατάστημα, ενημερώνει τον Πελάτη βάσει των τηρουμένων κάθε φορά στοιχείων διαθεσιμότητας ή μη των προϊόντων και σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να εγγυηθεί τη διαθεσιμότητα αυτών. Σε κάθε περίπτωση, η Επιχείρηση αναλαμβάνει να ενημερώσει εγκαίρως τον Πελάτη για τη μη διαθεσιμότητα, οπότε και στην περίπτωση αυτή δεν υπέχει καμία περαιτέρω ευθύνη.
Η Επιχείρηση δεν ευθύνεται για παρενέργειες ή ζημίες από τη χρήση παραγγελθέντων προϊόντων που οφείλονται σε λανθασμένη επιλογή προϊόντων από τον χρήστη, απρόσεκτη ή λανθασμένη χρήση των προϊόντων, ή σε υπαιτιότητα του κατασκευαστή, όπως πταίσμα κατά την κατασκευή, ελλιπείς πληροφορίες ή οδηγίες που συνοδεύουν τα προϊόντα, ποιότητα κατασκευής, ασφάλεια υλικών και ελαττώματα. Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος, η ευθύνη του περιορίζεται στην υποχρέωση αντικατάστασης αυτού, εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις επιστροφής προϊόντων.
Στο πλαίσιο της καλής πίστης, η Επιχείρηση, δεν ευθύνεται και δεν δεσμεύεται για τυχόν σφάλματα ή παραδρομές κατά την κοινή πείρα, σε χαρακτηριστικά, φωτογραφίες και τιμές προϊόντων και δεν μπορεί να αποκλείσει το ενδεχόμενο να υπάρξουν εσφαλμένες καταχωρήσεις από οποιαδήποτε αιτία κατά την εισαγωγή ή/και ενημέρωση των χαρακτηριστικών ή/και της τιμής ενός προϊόντος. Δεσμεύεται όμως, να προβαίνει σε διόρθωση αυτών οποτεδήποτε περιέλθουν σε γνώση της.
Σε καμία περίπτωση η Επιχείρηση δε φέρει ευθύνη για τυχόν απαιτήσεις αστικής ή/ και ποινικής φύσης ούτε για τυχόν ζημία (θετική, ειδική ή αποθετική η οποία ενδεικτικά και όχι περιοριστικά, διαζευκτικά/ή και σωρευτικά συνίσταται σε απώλεια κερδών, δεδομένων, διαφυγόντα κέρδη, χρηματική ικανοποίηση κλπ) που τυχόν υποστεί επισκέπτης ή χρήστης του ηλεκτρονικού καταστήματος ή και τρίτος, από αιτία που έχει σχέση με τη λειτουργία ή μη ή/ και τη χρήση του διαδικτυακού τόπου ή/και αδυναμία παροχής υπηρεσιών ή/και προϊόντων ή/και πληροφοριών που διατίθενται από αυτό ή/και από τυχόν μη επιτρεπόμενες παρεμβάσεις τρίτων σε προϊόντα ή/ και υπηρεσίες ή/και πληροφορίες που διατίθενται μέσω αυτού.

 

Πνευματική Ιδιοκτησία

Όλο το περιεχόμενο του ηλεκτρονικού καταστήματος, όπως ενδεικτικά διακριτικοί τίτλοι, σήματα, εικόνες, γραφικά, κείμενα κλπ, αποτελεί πνευματική ιδιοκτησία της Επιχείρησης (ή και τρίτων από τους οποίους η Επιχείρηση έχει λάβει άδεια χρήσης για τη λειτουργία του ηλεκτρονικού καταστήματος) και προστατεύεται από τις σχετικές διατάξεις του ελληνικού και ευρωπαϊκού δικαίου και των διεθνών συμβάσεων. Τα ονόματα, διακριτικοί τίτλοι, σήματα, εικόνες, φωτογραφίες, σχέδια, λογότυπα, γραφικά, διακριτικά γνωρίσματα, κείμενα και οπτικοακουστικό υλικό, που παρατίθενται και αντιπροσωπεύουν το ηλεκτρονικό κατάστημα στον διαδικτυακό τόπο www.e-horeca.gr ή τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της Επιχείρησης ή τρίτων μερών, αποτελούν περιουσιακά στοιχεία και σήματα της Επιχείρησης ή τρίτων μερών αντίστοιχα, προστατευόμενα από τους σχετικούς νόμους περί πνευματικής ιδιοκτησίας και εμπορικών σημάτων. Η εμφάνιση αυτών στον παρόντα διαδικτυακό τόπο και στο ηλεκτρονικό κατάστημα της Επιχείρησης, δεν θα πρέπει με κανένα τρόπο να εκληφθεί ως μεταβίβαση ή εκχώρηση άδειας ή δικαιώματος χρήσης τους. Απαγορεύεται οποιαδήποτε αντιγραφή, αναπαραγωγή, διανομή, μεταποίηση, μεταπώληση, δημιουργία παράγωγης εργασίας, τροποποίηση με οιονδήποτε τρόπο, ή παραπλάνηση του κοινού σχετικά με τον πραγματικό πάροχο του ηλεκτρονικού καταστήματος. Η αναπαραγωγή, επανέκδοση, φόρτωση, ανακοίνωση, διάδοση, μετάδοση ή οποιαδήποτε άλλη χρήση του περιεχομένου με οποιονδήποτε τρόπο ή μέσο, για εμπορικούς ή άλλους σκοπούς, επιτρέπεται μόνο κατόπιν προηγούμενης έγγραφης συναίνεσης της Επιχείρησης ή οποιουδήποτε άλλου δικαιούχου των πνευματικών δικαιωμάτων.

 

Ευθύνη Χρήστη

Ο Χρήστης συμφωνεί και αναλαμβάνει να χρησιμοποιεί τον παρόντα διαδικτυακό τόπο, καθώς και τις υπηρεσίες, πληροφορίες και δεδομένα του ηλεκτρονικού καταστήματος, σύμφωνα με τον Νόμο, την καλή πίστη και τα χρηστά ήθη. Ο Χρήστης συμφωνεί, ότι οφείλει να παρέχει αληθή και ακριβή στοιχεία στις συναλλαγές του με το ηλεκτρονικό κατάστημα. Ο Χρήστης αναλαμβάνει κάθε ευθύνη για τη χρήση του λογαριασμού του στο ηλεκτρονικό κατάστημα από μη εξουσιοδοτημένα από αυτόν πρόσωπα και για οποιανδήποτε ζημία υποστεί η Επιχείρηση από την αιτία αυτή.
Ο Χρήστης συμφωνεί και αναλαμβάνει να μην χρησιμοποιεί το ηλεκτρονικό κατάστημα για:
-αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με e-mail ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε περιεχομένου που είναι παράνομο για οποιονδήποτε λόγο, προκαλεί παράνομη προσβολή και βλάβη στην Επιχείρηση ή σε οποιονδήποτε τρίτο είτε προσβάλλει την εμπιστευτικότητα ή το απόρρητο πληροφοριών οιουδήποτε προσώπου,
-αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με e-mail ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε περιεχομένου που προκαλεί προσβολή των χρηστών ηθών, κοινωνικών αξιών κ.λ.π.,
-αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με e-mail ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε περιεχομένου για το οποίο οι χρήστες δεν έχουν δικαίωμα μετάδοσης σύμφωνα με το νόμο ή τις εν ισχύ συμβάσεις (όπως εσωτερικές πληροφορίες, ιδιοκτησιακές και εμπιστευτικές πληροφορίες που αποκτήθηκαν ή αποκαλύφθηκαν ως μέρος εργασιακών σχέσεων ή που καλύπτονται σε συμφωνίες εμπιστευτικότητας),
-αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με e-mail ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε περιεχομένου το οποίο παραβιάζει οποιαδήποτε ευρεσιτεχνία, εμπορικό σήμα, εμπορικό μυστικό, βιομηχανικά και πνευματικά δικαιώματα ή άλλα ιδιοκτησιακά δικαιώματα τρίτων κάθε είδους,
-αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με e-mail ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε υλικού το οποίο περιέχει ιούς λογισμικού ή οποιουσδήποτε άλλους κώδικες, αρχεία ή προγράμματα που έχουν σχεδιαστεί με σκοπό τη διακοπή, την πρόκληση βλάβης ή την καταστροφή του εξοπλισμού λειτουργίας οποιουδήποτε λογισμικού ή υλικού υπολογιστών,
-ηθελημένη ή αθέλητη παράβαση της ισχύουσας νομοθεσίας ή των διατάξεων,
-παρενόχληση τρίτων με οποιονδήποτε τρόπο.

 

Τιμολογιακή Πολιτική

Η Επιχείρηση διατηρεί το δικαίωμα να διαμορφώνει ελεύθερα την τιμολογιακή πολιτική του ηλεκτρονικού καταστήματος, να τροποποιεί τις αναγραφόμενες τιμές, να αλλάζει ή/και αποσύρει προσφορές με ή χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση των Χρηστών/Πελατών, οι οποίοι θα ενημερώνονται για την ισχύουσα κάθε φορά τιμή, από την σχετική ανάρτησή της στην ιστοσελίδα. Οι τιμές προϊόντων που αγοράστηκαν από το φυσικό κατάστημα της Επιχείρησης, μπορεί να διαφέρουν από τις αναγραφόμενες τιμές του ηλεκτρονικού καταστήματος και η Επιχείρηση δε φέρει καμία ευθύνη και δεν καλύπτει διαφορές σε τιμές των προϊόντων που ο Πελάτης διαπίστωσε εκ των υστέρων από την ύπαρξη χαμηλότερης τιμής στο ηλεκτρονικό κατάστημα, σε σχέση με το φυσικό κατάστημα ή το αντίστροφο.
Όλες οι αναγραφόμενες τιμές των προϊόντων του ηλεκτρονικού καταστήματος είναι σε ευρώ και περιλαμβάνουν τον προβλεπόμενο ανά περίπτωση ΦΠΑ (13% ή 24%). Οι τελικές τιμές κάθε προϊόντος δεν συμπεριλαμβάνουν τα έξοδα αποστολής, τα οποία υπολογίζονται στη συνέχεια του κειμένου της παραγγελίας, με βάση την επιλογή του Πελάτη για τον τόπο αποστολής των προϊόντων. Για πρόσθετες επιβαρύνσεις, αποστολής, παράδοσης ή ταχυδρομείου, καθώς και για κάθε τυχόν άλλη δαπάνη ή τέλος, ο Πελάτης ενημερώνεται πριν την υποβολή της παραγγελίας του. Όταν αυτές οι επιβαρύνσεις δεν μπορούν ευλόγως να υπολογιστούν εκ των προτέρων, το γεγονός ότι μπορεί να απαιτηθούν τέτοιες δαπάνες, γίνεται γνωστό στον Πελάτη πριν από την υποβολή της παραγγελίας του, και σε περίπτωση που δεν μπορούσαν κατά την παραγγελία να υπολογιστούν και δε γνωστοποιήθηκαν στον Πελάτη, τηλεφωνικώς πριν την επιβεβαίωση παραλαβής της παραγγελίας, τότε αυτές δεν βαρύνουν τον Πελάτη χωρίς την προηγούμενη ρητή συναίνεσή του. Για την διευκόλυνση των Πελατών που διαμένουν σε περιοχές που επικρατεί καθεστώς μειωμένου ΦΠΑ, οι τιμές αναγράφονται και χωρίς τον ΦΠΑ, ωστόσο πρέπει να θεωρείται ότι η τελική τιμή περιλαμβάνει ΦΠΑ της τάξης του 24% ή 13%, ανάλογα με την κατηγορία του προϊόντος. Σε περίπτωση που ο Πελάτης υπάγεται σε κατηγορία δικαιούχου μειωμένου ΦΠΑ, αν εκδοθεί τιμολόγιο αγοράς και όχι απόδειξη λιανικής πώλησης, οι τιμές θα διαμορφωθούν αναλόγως.
Παρακαλούμε σημειώστε πως τα εκδοθέντα παραστατικά (απόδειξη, τιμολόγιο) ενδέχεται να παρουσιάζουν αποκλίσεις από το κόστος παραγγελίας, της τάξης των 0,01 – 0,05 ευρώ, κάτι που οφείλεται στους διαφορετικούς μηχανισμούς στρογγυλοποίησης δεκαδικών ψηφίων που χρησιμοποιεί κάθε μηχανογραφικό σύστημα / λογισμικό.
Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν προσφέρεται σε ασυνήθιστα χαμηλή ή υψηλή τιμή σε σχέση με την αγοραία αξία του, ο Πελάτης πριν προχωρήσει στην παραγγελία του, μπορεί να επικοινωνήσει τηλεφωνικά με την Επιχείρηση ή με αποστολή e-mail στο info@e-horeca.gr

 

Παραγγελία

Διαθεσιμότητα Προϊόντων

Ο Πελάτης ενημερώνεται για τα προϊόντα και τη διαθεσιμότητά τους, μέσω ενδείξεων στο ηλεκτρονικό κατάστημα ή επικοινωνίας με το ηλεκτρονικό κατάστημα. Η Επιχείρηση επιφυλάσσεται να μην αποδεχτεί συγκεκριμένη παραγγελία και ως εκ τούτου να μην καταρτιστεί η πώληση, εφόσον τα προϊόντα δεν είναι διαθέσιμα κατά τον χρόνο της παραγγελίας. Σε περίπτωση που η έλλειψη διαθεσιμότητας, αφορά μέρος των προϊόντων της παραγγελίας, το υπόλοιπο μέρος της παραγγελίας εκτελείται κανονικά, εκτός εάν ο Πελάτης δηλώσει ότι δεν επιθυμεί τη μερική εκτέλεση της παραγγελίας, οπότε η Επιχείρηση οφείλει να ακυρώσει ολόκληρη την παραγγελία. Τυχόν πληρωμές επιστρέφονται στον Πελάτη χωρίς καθυστέρηση, με τον ίδιο τρόπο που ο Πελάτης επέλεξε να πληρώσει την παραγγελία του ή με οιοδήποτε τρόπο συμφωνηθεί με τον Πελάτη.
Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν δεν είναι άμεσα διαθέσιμο μετά την τελική καταχώρηση της παραγγελίας, η Επιχείρηση ενημερώνει τον Πελάτη για τον πιθανό χρόνο παράδοσής του. Εφόσον ο χρόνος δεν ικανοποιεί τον Πελάτη, η παραγγελία ακυρώνεται και τυχόν πληρωμές επιστρέφονται στον Πελάτη χωρίς καθυστέρηση, με τον ίδιο τρόπο που ο Πελάτης επέλεξε να πληρώσει την παραγγελία του ή με οιοδήποτε τρόπο συμφωνηθεί με τον Πελάτη.
Στα προϊόντα που δεν ανήκουν στην κατηγορία “Άμεσα Διαθέσιμο” η διαθεσιμότητά τους εξαρτάται από την διαθεσιμότητα του εκάστοτε προμηθευτή.

 

Υποχρεωτικές Πληροφορίες Προϊόντων

Όλες οι υποχρεωτικές, σύμφωνα με τον κανονισμό 1169 / 2011 της ΕΕ, πληροφορίες που αφορούν τα προϊόντα που βρίσκονται στον ιστότοπο (ονομασία, κατάλογος συστατικών, αλλεργιογόνα, καθαρή ποσότητα τροφίμων, ημερομηνία λήξης κι ελάχιστης διατηρησιμότητας, ιδιαίτερες συνθήκες αποθήκευσης, χώρα προέλευσης, οδηγίες χρήσης, περιεκτικότητα σε αλκοόλ, διατροφική δήλωση) είναι διαθέσιμες σε κάθε ενδιαφερόμενο. Αν επιθυμείτε να λάβετε γνώση κάποιων ή και όλων αυτών των πληροφοριών για ένα ή περισσότερα προϊόντα, πριν προχωρήσετε σε αγορά, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την επιχείρηση στέλνοντας email στο info@e-horeca.gr.

 

Παράδοση παραγγελίας

Παραλαβή από φυσικό κατάστημα της Επιχείρησης (χωρίς κόστος αποστολής) : Εάν ο Πελάτης κατά την υποβολή της παραγγελίας του, επιλέξει παραλαβή από φυσικό κατάστημα της Επιχείρησης, δεν επιβαρύνεται με κόστος αποστολής και θα λάβει ηλεκτρονική ενημέρωση για τον χρόνο παραλαβής από το συγκεκριμένο κατάστημα της Επιχείρησης (Pr. Olimpiados 37-39, Evosmos, Θεσσαλονίκη, Δευτέρα – Παρασκευή 8:00 – 16:00). Ο Πελάτης υποχρεούται να παραλάβει την παραγγελία του το αργότερο εντός πέντε ημερολογιακών ημερών, από τη λήψη της σχετικής ειδοποίησης για παραλαβή, εκτός αν συμφωνηθεί διαφορετικά με αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Εφόσον ο Πελάτης δεν παραλάβει τα προϊόντα, η Επιχείρηση δικαιούται να ακυρώσει την παραγγελία ή να υπαναχωρήσει από την πώληση και ουδεμία ευθύνη έχει εκ της αιτίας αυτής. Παράταση της προθεσμίας είναι αποδεκτή, μόνο για λόγους ανώτερης βίας και εφόσον έχει ειδοποιηθεί εγγράφως εμπρόθεσμα η Επιχείρηση. Η Επιχείρηση επιφυλάσσεται να μην αποδεχθεί παραγγελία Πελάτη που επανειλημμένα για οποιονδήποτε λόγο δεν προσέρχεται να την παραλάβει.
Για την παραλαβή της παραγγελίας, ο Πελάτης οφείλει να επιδείξει την επιβεβαίωση της παραγγελίας (αριθμός παραγγελίας), την ειδοποίηση για την παραλαβή και επίσημο έγγραφο ταυτοπροσωπίας (αστυνομική ταυτότητα, διαβατήριο κλπ). Η παράδοση μπορεί να γίνει και σε τρίτο εξουσιοδοτημένο προς τούτο από τον Πελάτη πρόσωπο, με ειδική εξουσιοδότηση του Πελάτη. Ο Πελάτης ή ο εξουσιοδοτημένος τρίτος κατά την παραλαβή, οφείλει να ελέγχει τα προϊόντα που παραλαμβάνει, καθώς με την υπογραφή του επιβεβαιώνει ότι παρέλαβε προσηκόντως και από την παραλαβή ο κίνδυνος μεταβαίνει στον Πελάτη.

Αποστολή στον τόπο που επιλέγει ο Πελάτης: Εάν ο Πελάτης κατά την υποβολή της παραγγελίας του, επιλέξει την αποστολή των προϊόντων σε τόπο της επιλογής του, τα προϊόντα παραδίδονται στην συνεργαζόμενη μεταφορική Επιχείρηση (courier) και ο Πελάτης θα λάβει ηλεκτρονική ενημέρωση ότι το προϊόν είναι έτοιμο για αποστολή. Ο Πελάτης θα ενημερωθεί από τη μεταφορική Επιχείρηση για τον χρόνο παράδοσης. Τα έξοδα αποστολής βαρύνουν τον Πελάτη και υπολογίζονται βάσει της παραγγελίας του κατά την υποβολή της, μέσω ειδικού συνδέσμου, εισάγοντας τον Νομό και τον Τ.Κ. της περιοχής της επιλογής του. Τυχόν λανθασμένη καταχώριση στοιχείων αποστολής από τον Πελάτη που έχει σαν αποτέλεσμα εσφαλμένο υπολογισμό των εξόδων αποστολής, δε βαρύνει την Επιχείρηση, αλλά τον Πελάτη.
Για την παραλαβή της παραγγελίας, ο Πελάτης οφείλει να επιδείξει στον υπάλληλο της συνεργαζόμενης μεταφορικής, την επιβεβαίωση της παραγγελίας (αριθμός παραγγελίας), την ειδοποίηση για την αποστολή και επίσημο έγγραφο ταυτοπροσωπίας (αστυνομική ταυτότητα, διαβατήριο κλπ). Η παράδοση μπορεί να γίνει και σε τρίτο εξουσιοδοτημένο προς τούτο από τον Πελάτη πρόσωπο. Ο Πελάτης ή ο εξουσιοδοτημένος τρίτος κατά την παραλαβή οφείλει να ελέγχει τα προϊόντα που παραλαμβάνει, καθώς με την υπογραφή του επιβεβαιώνει ότι παρέλαβε προσηκόντως και από την παραλαβή ο κίνδυνος μεταβαίνει στον Πελάτη. Εφόσον ο Πελάτης μετά τη λήψη της ειδοποίησης για αποστολή και παρά τη σχετική ειδοποίηση του μεταφορέα δεν παραλάβει τα προϊόντα, η Επιχείρηση επιφυλάσσεται του δικαιώματος είτε να ακυρώσει την παραγγελία είτε να υπαναχωρήσει από την πώληση. Η Επιχείρηση επιφυλάσσεται να μην αποδεχθεί παραγγελία Πελάτη που επανειλημμένα για οποιονδήποτε λόγο δεν έχει παραλάβει άλλη παραγγελία στο παρελθόν.
Όταν ο τόπος αποστολής δεν καλύπτεται από το δίκτυο της συνεργαζόμενης μεταφορικής Επιχείρησης ή ο Πελάτης επιθυμεί τη μεταφορά των προϊόντων με δικά του μέσα και έξοδα, ο Πελάτης ενημερώνει εγγράφως την Επιχείρηση, υποδεικνύοντας το μέσο μεταφοράς της επιλογής του (μεταφορική Επιχείρηση, πρακτορείο κλπ) και η Επιχείρηση δεσμεύεται να αποστείλει τα προϊόντα με τον τρόπο που υποδεικνύει ο Πελάτης, ο οποίος σε αυτή την περίπτωση επιβαρύνεται μόνο με το κόστος αποστολής των προϊόντων έως το πρακτορείο ή την μεταφορική Επιχείρηση ή το μέσο της επιλογής του Πελάτη, το οποίο και εξοφλεί στην Επιχείρηση πριν την αποστολή της παραγγελίας του. Σε αυτές τις περιπτώσεις, ο κίνδυνος από την πώληση, μεταβαίνει στον αγοραστή κατά τον χρόνο παράδοσης των πωληθέντων προϊόντων στο μεταφορέα.

 

Χρόνος Παράδοσης

Οι Παραγγελίες αποστέλλονται μέσα σε 1 – 3 εργάσιμες μέρες (ανάλογα με την ύπαρξη και τη διαθεσιμότητα του προϊόντος) και για παραγγελίες που θα έχουν καταχωρηθεί έως τις 12.00 το μεσημέρι, εκτός εάν ο πελάτης βρίσκεται σε απομακρυσμένη περιοχή όπου η παραγγελία παραδίδεται εντός επτά ημερών.
Σε περίπτωση που δε μπορεί να εκτελεστεί η Παραγγελία για λόγους ανωτέρας βίας (απεργίες, κακές καιρικές συνθήκες κτλ.), η Επιχείρηση μπορεί να επικοινωνήσει με τον Πελάτη, προκειμένου να διασαφηνίσει αν ο δεύτερος επιθυμεί την ολοκλήρωση της παραγγελίας του όταν αυτό καταστεί δυνατό ή όχι.
Ο χρόνος παράδοσης των προϊόντων προσδιορίζεται στην παραγγελία ανάλογα με τη διαθεσιμότητα των προϊόντων και τον τόπο αποστολής τους, ο οποίος επιβεβαιώνεται με την αποδοχή της παραγγελίας από την Επιχείρηση. Σε περίπτωση που η Παραγγελία αφορά προϊόν για το οποίο απαιτείται προπαραγγελία, οι χρόνοι αποστολής μπορούν να διαφέρουν. Η διαθεσιμότητα σε κάθε περίπτωση αναφέρεται στην περιγραφή του προϊόντος στον ιστότοπο. Η Επιχείρηση σε κάθε περίπτωση, οφείλει να παραδώσει τα προϊόντα το αργότερο εντός τριάντα (30) ημερών από το χρόνο της κατάρτισης της πώλησης, διαφορετικά και εφόσον δεν υπάρξει έγγραφη συμφωνία παράτασης του χρόνου (ηλεκτρονική αλληλογραφία), ο Πελάτης δικαιούται να προβεί μονομερώς σε ακύρωση της παραγγελίας με έγγραφη δήλωσή του με ηλεκτρονικό μήνυμα στο info@e-horeca.gr Εφόσον ακυρωθεί η παραγγελία και έτσι καταγγελθεί η σύμβαση πώλησης, η Επιχείρηση οφείλει να επιστρέψει, χωρίς καθυστέρηση, όλα τα χρήματα που είχε καταβάλει ο Πελάτης, στο ακέραιο.
Για ογκώδεις ή για ειδικές παραγγελίες ή παραγγελίες προσαρμοσμένες στις απαιτήσεις του Πελάτη, δεν ισχύει ο χρόνος παράδοσης των τριάντα (30) ημερών και ο χρόνος παράδοσης συμφωνείται κατά περίπτωση με τον Πελάτη εγγράφως (ηλεκτρονική αλληλογραφία).

 

Τρόποι Πληρωμής

Η Επιχείρηση παρέχει στον Πελάτη ευρείες επιλογές πληρωμής της παραγγελίας του, και βρίσκεται στην δική του ευχέρεια να επιλέξει τον τρόπο πληρωμής που επιθυμεί. Ειδικά οι Παραγγελίες που υπερβαίνουν τα 500 ευρώ, μπορούν να εξοφληθούν μόνο μέσω χρήσης πιστωτικής / χρεωστικής κάρτας ή τραπεζικής κατάθεσης.
1. Πληρωμή μέσω Πιστωτικής Κάρτας:
Το ηλεκτρονικό κατάστημα δέχεται όλες τις πιστωτικές κάρτες Visa και Mastercard.
2. Πληρωμή με αντικαταβολή:
Επιλέγοντας την πληρωμή μέσω αντικαταβολής, πληρώνετε το συνολικό ποσό της παραγγελίας (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ, τελών παράδοσης & αποστολής και οποιασδήποτε άλλης χρέωσης) στον υπάλληλο της εταιρείας ταχυμεταφορών. Η μέθοδος πληρωμής με αντικαταβολή ισχύει για όλη την Ελλάδα και επιβαρύνεται με χρέωση 1,80 ευρώ.

3. Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό:
Η Παραγγελία μπορεί να εξοφληθεί σε έναν από τους λογαριασμούς των τραπεζών με τις οποίες συνεργάζεται η επιχείρηση. Στην περίπτωση της εξόφλησης μέσω τραπεζικής κατάθεσης ο αγοραστής έχει τη δυνατότητα, για την διευκόλυνση της διαδικασίας, να ενημερώσει την Επιχείρηση αποστέλλοντας το αντίγραφο της τραπεζικής εντολής πληρωμής με email στη διεύθυνση info@e-horeca.gr. H εξόφληση του ποσού μέσω τραπεζικής κατάθεσης αποτελεί αναγκαία συνθήκη για την διεκπεραίωση της παραγγελίας, στην περίπτωση που έχει επιλεγεί ο συγκεκριμένος τρόπος πληρωμής. Ως αιτιολογία κατάθεσης ο Πελάτης οφείλει να χρησιμοποιήσει το πλήρες ονοματεπώνυμό του ή τον αριθμό παραγγελίας του. H παραγγελία βρίσκεται σε κατάσταση αναμονής έως ότου η Επιχείρηση επιβεβαιώσει ότι το ποσό έχει κατατεθεί. Σε περίπτωση μη κατάθεσης εντός 5 εργάσιμων ημερών, η παραγγελία ακυρώνεται. Σε περίπτωση μεταφοράς ποσού μεταξύ διαφορετικών Τραπεζικών Ιδρυμάτων, τυχόν πρόσθετες τραπεζικές χρεώσεις βαρύνουν αποκλειστικά τον Πελάτη και όχι την Επιχείρηση.

4. Με μετρητά χρήματα, πιστωτική/χρεωστική κάρτα σε περίπτωση παραλαβής από φυσικό κατάστημα της Επιχείρησης.

 

Δικαίωμα Υπαναχώρησης

Σύμφωνα με τον Ν.2251/1994 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, ο Πελάτης έχει το δικαίωμα να επιστρέψει τα προϊόντα που αγόρασε από το ηλεκτρονικό κατάστημα, εφόσον πρόκειται για προϊόντα που δεν εξαιρούνται από το δικαίωμα υπαναχώρησης, αζημίως, χωρίς να υποχρεούται να ανακοινώσει το λόγο για τον οποίο επιθυμεί την επιστροφή τους, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή τους. Ο Πελάτης μπορεί να παραδώσει τα προϊόντα αυτά απευθείας στην έδρα της Επιχείρησης ή να τα αποστείλει με δικά του έξοδα στην έδρα της Επιχείρησης. Σε κάθε περίπτωση, ο Πελάτης πριν από την επιστροφή των προϊόντων, μπορεί να επικοινωνεί με την Επιχείρηση, είτε μέσω τηλεφώνου, είτε μέσω αποστολής ηλεκτρονικού μηνύματος. Ο Πελάτης οφείλει να επιστρέψει τα προορισμένα προς επιστροφή προϊόντα, με το επίσημο παραστατικό της αγοράς τους, στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παρέλαβε, χωρίς τα προϊόντα να έχουν αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους ή να έχουν χρησιμοποιηθεί. Προϋπόθεση επίσης για την επιστροφή είναι να έχουν τηρηθεί οι συνθήκες διατήρησής τους.
Η επιστροφή γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον ο Πελάτης έχει εξοφλήσει προηγουμένως κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η Επιχείρηση για την αποστολή των προϊόντων στον Πελάτη, όπως και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή τους.
Σε περίπτωση υπαναχώρησης ο Πελάτης υποχρεούται να επιστρέψει τα προϊόντα, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που κοινοποίησε την υπαναχώρηση. Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η Επιχείρηση υποχρεούται να αποδώσει στον Πελάτη το τίμημα που εισέπραξε. Η επιστροφή του τιμήματος λόγω υπαναχώρησης από τον Πελάτη θα γίνεται το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από τον χρόνο, που η Επιχείρηση έλαβε αποδεδειγμένα γνώση για την υπαναχώρησή του. Δεν επιστρέφονται δαπάνες παράδοσης, παρά μόνον εάν ο Πελάτης είχε επιλέξει τρόπο παράδοσης άλλον, από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει η Επιχείρηση.
Ο Πελάτης ευθύνεται για τυχόν μείωση της αξίας των επιστραφέντων προϊόντων, εάν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που ήταν αναγκαία.
Εξαιρέσεις από το Δικαίωμα Υπαναχώρησης
Από το προβλεπόμενο στην παραπάνω παράγραφο δικαίωμα υπαναχώρησης του Πελάτη, εξαιρούνται τα προϊόντα εκείνα που αγοράσθηκαν από το ηλεκτρονικό κατάστημα και:
– Έχουν αποσφραγιστεί ή χρησιμοποιηθεί μετά την παράδοσή τους.
– Στις περιπτώσεις που το τίμημα των προϊόντων έχει καταβληθεί σε φυσικό κατάστημα της Επιχείρησης και επιπλέον, τα προϊόντα έχουν παραληφθεί από το φυσικό κατάστημα της Επιχείρησης, καθώς η πώληση δε θεωρείται ότι τελέστηκε από απόσταση.
– Προϊόντα που θεωρούνται ότι εξαιρούνται από το δικαίωμα υπαναχώρησης σύμφωνα με τον νόμο Ν.2251/1994.

Ευθύνη για ελαττώματα-Επιστροφές

Ανεξάρτητα από το δικαίωμα του Πελάτη για υπαναχώρηση, η Επιχείρηση ευθύνεται κατά τις διατάξεις του Αστικού Κώδικα, όταν το προϊόν που αγοράστηκε από τον Πελάτη, δεν ανταποκρίνεται στη σύμβαση και ιδίως όταν έχει πραγματικό ελάττωμα ή δεν έχει τις συνομολογημένες ιδιότητες.
Σε περίπτωση ευθύνης της Επιχείρησης για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας του προϊόντος, ο Πελάτης δικαιούται κατ’ επιλογήν του: α) να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του προϊόντος με άλλο, εκτός αν μία τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες, β) να ζητήσει μείωση του τιμήματος ή γ) να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση πώλησης, εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα. Εάν ο Πελάτης επιλέξει τη διόρθωση ή την αντικατάσταση του προϊόντος η Επιχείρηση οφείλει να προβεί σε διόρθωση ή αντικατάσταση σε εύλογο χρόνο.
Η Επιχείρηση θα αντικαταστήσει τα προϊόντα που αγόρασε ο Πελάτης, σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της Επιχείρησης, παραδόθηκαν στον Πελάτη άλλα ή ουσιωδώς διαφορετικά από αυτά που παρήγγειλε.

Ανωτέρα Βία

Η Επιχείρηση επιφυλάσσεται και δεν ευθύνεται σε καμία περίπτωση για τυχόν προσωρινή ή μόνιμη αδυναμία παροχής υπηρεσιών και για καθυστερήσεις στην αποδοχή και εκτέλεση των παραγγελιών και παράδοση των παραγγελθέντων προϊόντων, από λόγους μη δυνάμενους να αποδοθούν σε υπαιτιότητά του , όπως λόγου χάριν σε περιπτώσεις ανωτέρας βίας (απεργίες, σεισμοί, πυρκαγιές, κακές καιρικές συνθήκες κλπ) ή απρόβλεπτων κατά αντικειμενική κρίση καταστάσεων ή γεγονότων, όπως δυσλειτουργίες των συνεργαζομένων εταιρειών ταχυμεταφορών, τυχαία χειροτέρευση ή καταστροφή των προϊόντων πριν την παράδοση στον χρήστη και αφότου δοθούν για αποστολή, παράνομες παρεμβάσεις του αντισυμβαλλομένου ή τρίτου, δυσλειτουργία του παρόχου επεξεργασίας διαδικτυακών πληρωμών (τράπεζα) ή του φορέα παροχής υπηρεσιών φιλοξενίας (host provider) ή του φορέα παροχής υπηρεσιών διαδικτύου (ISP) ή του φορέα παροχής υπηρεσιών πρόσβασης (access provider) ή του τερματικού εξοπλισμού του χρήστη, εσφαλμένη παροχή στοιχείων εκ μέρους του χρήστη και γενικά για κάθε περιστατικό που εμποδίζει την ομαλή εκπλήρωση των συμβατικών του υποχρεώσεων. Η ευθύνη της εταιρείας περιορίζεται στις εκ της σύμβασης με τον καταναλωτή ανειλημμένες υποχρεώσεις της και θα καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια να ανταποκριθεί, μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα σε αυτές.

Διαθεσιμότητα & Ασφάλεια Δικτύου

Η Επιχείρηση καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την καλή λειτουργία του δικτύου της. Παρόλα αυτά η Επιχείρηση δεν μπορεί να εγγυηθεί ότι δε θα υπάρξουν διακοπές ή λάθη. Σε κάθε περίπτωση η Επιχείρηση δε φέρει οποιαδήποτε ευθύνη σε περίπτωση που οι χρήστες δεν μπορούν να συνδεθούν με την ιστοσελίδα. Η Επιχείρηση δεν έχει ευθύνη για την πολιτική ασφαλείας άλλων ιστοτόπων ή για τον τρόπο με τον οποίο αυτοί διαχειρίζονται τους ηλεκτρονικούς τους επισκέπτες.

Δήλωση Εχεμύθειας

Η Επιχείρηση αντιμετωπίζει ως απόρρητη την αλληλογραφία του Χρήστη με το ηλεκτρονικό κατάστημα και δεν μεταβιβάζει το περιεχόμενό της παρά μόνο στον άμεσα ενδιαφερόμενο αποδέκτη και στις περιπτώσεις που προβλέπεται από το νόμο εφόσον αυτό ζητηθεί ή στην περίπτωση που το περιεχόμενο του μηνύματος θεωρηθεί ότι θίγει την Επιχείρηση. Τέτοια ενέργεια είναι απαραίτητη για α) την προστασία των δικαιωμάτων και της περιουσίας της Επιχείρησης, β) την προστασία του ιστότοπου από κακή ή μη εξουσιοδοτημένη χρήση και γ) την προστασία της προσωπικής ασφάλειας των χρηστών ή του καταναλωτικού κοινού. Σε περίπτωση που ο Χρήστης δώσει ψευδή ηλεκτρονική διεύθυνση ή προσπαθήσει να πάρει τη θέση κάποιου άλλου όταν στέλνει πληροφορίες, όλες οι πληροφορίες θα αποτελούν μέρος οποιασδήποτε έρευνας.

Ακυρότητες

Τυχόν ακυρότητα κάποιων Όρων του παρόντος, δεν επιφέρει την ακυρότητα των υπολοίπων.
Εφαρμοστέο Δίκαιο

Οι παρόντες όροι και προϋποθέσεις διέπονται από τις διατάξεις του Ελληνικού Δικαίου, τις Οδηγίες και Κανονισμούς του Ευρωπαϊκού Δικαίου και τις σχετικές Διεθνείς διατάξεις. Οι συμβάσεις μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος διέπονται από το Ευρωπαϊκό και το Ελληνικό Δίκαιο, ιδίως από τα νομοθετήματα που ρυθμίζουν θέματα σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο, τις πωλήσεις από απόσταση και την προστασία των καταναλωτών. Η ιστοσελίδα έχει δημιουργηθεί και ελέγχεται από την ελληνική νομοθεσία, η οποία θα καθοδηγεί τη χρήση της και την ερμηνεία της.
Η προστασία του νόμου περί συμβάσεων συναπτομένων από απόσταση, όπως και οι παρόντες όροι, εφαρμόζονται στις συναλλαγές μόνο με φυσικά πρόσωπα, τα οποία συναλλάσσονται για λόγους, που δεν εμπίπτουν στην επαγγελματική τους δραστηριότητα.

Η μη ενάσκηση από την Επιχείρηση των εκ παρόντων όρων και δικαιωμάτων της, δε συνεπάγεται παραίτησή της από τα δικαιώματα αυτά.
Όλες οι κοινοποιήσεις πρέπει να γίνονται εγγράφως.
Οι παρόντες όροι επέχουν θέση πληροφόρησης του όρου 3β του Ν. 2251/1994.

Επίλυση Διαφορών

Σε περίπτωση που τυχόν προκύψει οποιαδήποτε διαφορά από τη μεταξύ μας συναλλαγή και εφόσον μετά από σχετικό αίτημά σας δεν καταφέρουμε να καταλήξουμε σε κοινή μεταξύ μας συμφωνία, δεσμευόμαστε να ακολουθήσουμε την εξωδικαστική επίλυση της διαφοράς. Μπορείτε να απευθυνθείτε στους εξής Φορείς Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ). Οι φορείς ΕΕΔ που απαριθμούνται στην πλατφόρμα ΗΕΔ έχουν πιστοποιηθεί με βάση τις προβλεπόμενες προϋποθέσεις και απαιτήσεις ποιότητας της Ευρωπαϊκής Οδηγίας και έχουν εγγραφεί στο Ειδικό Μητρώο Φορέων ΕΕΔ.